Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Wednesday, March 11, 2009

Email X-Files - Pendedahan Geng Aspirasi KIY



Di bawah ini merupakan email yang gm-ukm.blogspot.com terima. Jelas satu pembongkaran ekslusif oleh Ahli aspirai Kiy. Semoga pendedahan ini memberikan kita gambaran sebenar. Siapa Aspirasi itu sebenarnya. Admin gmukm berharap agar isu fitnah-memfitnah antara geng-geng Aspirasi KIY ini dapat diselesaikan.
Salam buat admin GMUKM.
Aku sebenarnya segan nak beritahu pada anda semua, wahai pemimpin GMUKM. Tetapi aku kena ceritakan apa yang sebnarnya berlaku di Kolej Ibrahim Yaakob. Aku memang seorang ahli Aspirasi tegar di KIY. Tetapi di sana ada juga Angkatan Mahasiswa Bersatu. Yang dulunya diketuai oleh Bob FSSK dan bekas YDP Jaksa KIY lepas. Mereka ni selalu mengganas dan buat kerja tak senonoh. Ada yang pernah masuk bilik asrama perempuan. Mengintai mahasiswi. Tidak berpuasa di bulan ramadhan. Apatah lagi sembahyang, memang mereka nama je melayu islam, tetapi perangai macam yahudi.
Aku malaslah nak buka pekung peribadi mereka. Tetapi mereka semakin melampau. Tahap kelampauan mereka adalah pada hari ahad lalu.Sehari sebelum maulidur rasul. Memang aku pun jahat seperti mereka. Tetapi ntahla, aku rasakan yang mereka lebih jahat. Tanggungjawab aku nak dedahkan kejahatan mereka. Macam kisah Al-Arqam dulu. Manatahu Asri tu sesat jika orang dalam tak bukak mulut ceritakan kebatilan mereka. Jadi di sini aku menyeru pada semua mahasiswa, agar ajar golongan ini. Mereka ini sudah melampau. Ada ke buat karaoke sehari sebelum keputeraan Nabi Muhammad. Tak ke bengong mereka ni. Aku kenal mereka ni. Jenis kaki pompuan. Saje tuduh GM bakar khemah la.Apalah. Sedangkan ak rs, budak2 GM tak berani buat macamtu. Ni ak rs kerja2 geng TSB ni. Manatahu, diorg main cmpk puting rokok,sambar terus khemh dan terbakar. Pastu nk tutup kesalahan mereka,GM dikambinghitamkan. Ak janji,akan bongkarkan x-file geng-geng ni. Ak akan siarkn gmber2 mereka.
Kepada Bob FUU, ko aku dh geram lama dah. Cakp putar2.Asyk kondem org dalam shoutbox gm. Si daker_87 pn slalu post shoutbox kt weblog gm. Tp si draker ni budak sabah.Slalu kacau pompuan.
Harap admin blog gm siarkan email aku ni. Demi kepentingan KIY dan mahasiswa UKM. Aku seru semua org berhati-hati dgn geng ni. Geng kucar kacir UKM.

2 comments:

rosemaria said...

salam perpaduan..

budak hingusan said...

kullu nafsin zaaiqatul maut......!!!!!!!!!!!!

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !